vineri, 6 februarie 2009

home again



am un sentiment asa de placut...sentiment de "home"...e o chestie foarte ciudata...mereu mi-a placut inceputul de primavara acasa... parca pluteste linistea in aer... orasul asta imi ofera liniste si pace..oricat de ciudat ar suna, imi face bine sa fiu acasa!!! imi face bine sa fiu acasa!! azi...ma plimbam prin oras...si parca fiecare loc prin care treceam, imi aducea aminte de ceva...fiecare loc are o mica amintire....cred k pot spune ca aici e locul in care imi incarc bateriile...e ciudat cat de bine ma pot simti... mi-a fost dor de acasa... nu credeam niciodata ca o sa ajung sa zic asta...dar..asa e...si imi place aici...ma linisteste... si simt ca sunt protejata aici... acum sunt convinsa ca...timpul petrecut acasa...imi va fi folositor sa ma odihnesc...si sa ma intorc in cluj...cu bateriile incarcate, pentru ca am multe lucruri care ma asteapta...dar pana atunci...o sa ma bucur de ceva timp liber, poate mai si citesc ceva, oricum, o sa ma simt bine...asta e sigur:)

Niciun comentariu: