sâmbătă, 27 decembrie 2008

Merry Christmas


Merry Christmas!!!! Am sa inaugurez acest blog in limba romana, nu stiu de ce, dar simt nevoia sa fac asta. A mai trecut un an, al 21-lea craciun petrecut...mi-a adus linistea de care aveam nevoie. Privind in urma la acest an, pot sa zic cu mana pe inima ca a fost unul bestial.... mi-am facut fff multi prieteni, cu cei vechi am impartasit multe chestii, multe nebunii, inca un an de faculta terminat cu bine... doamne....a fost super... tot ce imi doresc pentru urmatorul an e sanatate si putere de munca... si toti oamenii la care tin langa mine....and "the" one. Multe experiente si incercari ma asteapta, si le voi infrunta asa cum fac mereu....cu un zambet....o sa incerc sa imbunatatesc cateva lucruri la mine, sa scap de cateva "bad habbits", si sa ma bucur de nepotelul meu scump si drag.
Un an nou plin de impliniri si lucruri frumoase tuturor!!!
A big hug and a smile for all of you!!!!

2 comentarii:

Lou 's hakuna matata land spunea...

Merry Christmas to you too and best wishes for the next year!

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune si la multi ani!